tiistai 1. huhtikuuta 2008

Kissa poikineen




Kummipojan pikkuveljen syntymäpäivillä oli muutakin ihasteltavaa kuin supersöpö 1-vuotias synttärisankari. Kaksi pienenpientä kissanpoikaa! Hellusia ovat.. Harmi, ettei meille voi ottaa eläimiä, kun minä olen allerginen. Joskus tokaisinkin miehelleni, että me voidaan ottaa joko lehmiä tai hevosia (niille kun en ole allerginen). Minä voin sitten paijata niitä, mutta sinä saat ruokkia ja huoltaa ne, kun minä olen niille heinille allerginen. Minusta se olisi aika hyvä työnjako.

8 kommenttia:

maijja kirjoitti...

Minäkin olen kissoille ja koirille allerginen... ;) Mutten välitä siitä! Siedätyshoito on toiminut omassa elämässäni tosi hyvin; siihen omaan kissaan tottuu, ja allergisointi loppuu aika nopeasti. Sitten vierailla aivastuttaa! Olen aina ollut niin eläinrakas (tai ainakin seurankipeä), että riskeistä huolimatta olen paijannut.

Anna Emiliaana kirjoitti...

Mitä tarkottaa hellusia... Toivottavasti sun siitepölykausi on tänä keväänä helpompi. Tulin just punomasta kaislakippoa.

Elina kirjoitti...

Ihania kisuja! Lehmät ja hevoset ei kuulosta hullummilta lemmikeiltä, tosin en kyllä itse varmaan jaksaisi sellaisia hoitaa. Onhan tuossa koiran hoitamisessakin puuhaa ja toista ollaan ottamassa, mutta ei ainakaan tarvi aamuvarhaisella lähteä mihinkään navettaan rämpimään! ;) Ylämaankarjaa ihailen aina ja jos itsellä olis isot tilukset jossain niin saattaisin sellaisia ottaa mailleni vaeltamaan. Mutta eipä kasvissyöjä kyllä lihakarjaa mihinkään tarvitsekaan..!

Lotta kirjoitti...

:D kätevä työnjako! Oon koittanu samaa, "sä voitki sitte meillä varmaan imuroida ku mulla on pölyallergia", mutta ei oo oikeen menny läpi...

Lellu kirjoitti...

Maijja: Oikeanlainen asenne sulla. :)

Lellu kirjoitti...

Anna Emilia: Hellunen tarkottaa hellyyttävää. Ainakin lellu-suomi-lellu sanakirjassa. ;) Kaislakippo kuulostaa kauniille..

Lellu kirjoitti...

Ekub: Ei meillekään varmaan ole lehmiä ja hevosia tulossa, ainakaan esittämälläni työnjaolla..;) Mutta eihän sitä tiedä, jos joskus muutetaan maalle.

Lellu kirjoitti...

Lotta: Ei menis varmaan meilläkään. :D