lauantai 5. huhtikuuta 2008

Siivoussuklaata


Eilen kävin töiden jälkeen ostamassa mocca-suukkoja kokonaisen laatikollisen. Rrrrrakastan niitä! Ja kaikkea muutakin suklaista... Sitten siivouksen lomassa sain palkita itseäni. Yksi pyykkikoneen täyttämisestä, toinen tyhjentämisestä, kolmas tiskauksesta, neljäs tavaroiden järjestelemisestä, lista jatkui kahdeksanteen suukkoon asti. Sitten päätin, että jätetään toisillekin päiville...



Tänään kylvin siemeniä kanamunakennoihin. Mansikoita, ruukkutomaatteja, parvekekurkkuja, basilikaa, rakunaa, auringonkukkia sekä idänunikkoja. Toivottavasti kasvavat.




Veli kävi tänään kylässä. Hyvä syy leipoa mutakakkua, tuota ah niin täyteläistä, suklaista, mutaisaa kakkua..

Suklaa vaan on niin hyvää.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa loistavalta tavalta motivoitua siivoukseen ;-) Minä luultavasti ensiksi miettisin, monta kaloria siivouksessa kuluu ja sitten tyytyväisenä miettisin, että nyt voi syödä kahta enemmän suklaata.

heidi kirjoitti...

Kiva, että jätit kommentin, niin nyt löysin tänne. Mulla on ihan samanlainen suukkolaatikko kaapissa. Ne ovat kaikki minulle, mutta olen tainnut syödä vähän liikaa yhdellä kertaa. Yh!

Lellu kirjoitti...

Heidi: Ovat kyllä just sellaisia, että kun syö yhden syö toisen ja sitten kolmannen.. ja ennen kuin huomaakaan, on puoli rasiaa syöty ja ällö olo sen seurauksena. :D

Anna Emiliaana kirjoitti...

Mä oon ristinyt sen meidän kakuksi. Syntisen hyvää jätskin kans.. naaaam....